IT БИЗНЕСНОВИНИ

PaySafe: Надяваме се през 2021 г. да достигнем 1 500 служители

IT компанията за дигитални разплащания PaySafe обяви, че българското ѝ звено бързо се е адаптирало към извънредната обстановка и дори тя е оказала положително влияние на резултатите им през 2020 г. Което ще даде ход на амбициозните им планове за разширяване на екипа ѝ през следващата година. Българският офис на PaySafe се трансформира след като компанията придоби Skrill в края на 2016 г., която от своя страна разполагаше с голям развоен център в София.

Коментарът беше направен по време на презентацията на разплащателните нагласи на българските потребители и бизнеси при онлайн поръчки. Коронавирус пандемията е променила поведението и на двете ключови групи в е-търговията в страната. Заключенията са на база на изследване проведено сред 155 бизнеса в страната.

Гъвкаво разширение

paysafe-people

В момента PaySafe разполага с около 1 300 служители в своя офис в София. Компанията активно се разширява през тази година, като планира да продължи да наема нови кадри и през следващата. Точна цел не беше обявена директно, но беше отправена такава пожелателно.

„С колко ще се разширим не се ангажирам с конкретна бройка, но ще се радвам ако се похвалим в близко бъдеще да достигнем 1 500 души“, коментира Елена Димова, вицепрезидент по „Човешки ресурси“ в PaySafe България.


elena-dimova-paysafe-quote„С колко ще се разширим не се ангажирам с конкретна бройка, но ще се радвам ако се похвалим в близко бъдеще да достигнем 1 500 души“ Елена Димова, PaySafe


Тя допълни, че точната бройка трудно може да се определи, като политиката на компанията е да наема гъвкаво нови служители, които са спрямо текущите нужди. Като подобно разширяване да не се прави самоцелно, за постигане на определени показатели. Освен това, Димова подчерта, че софийският офис е най-големият на компанията в глобален мащаб.

Висящ остава въпроса дали ще се отварят звена в други градове отвъд столицата. Димова коментира, че оглеждат развитието на кадрите и специалистите в Бургас, Пловдив и Варна, но все още нямат конкретен план за разширяване извън София.

Добро развитие

paysafe-office-bulgaria-2

Коронавирус пандемията не оказва негативно влияние върху представянето на PaySafe. Дори напротив, компанията е реализирала по-добри резултати от очакваните в някои сегменти и продукти. Което ще стимулира инвестициите в разитието на българското звено.

„Въпреки предизвикателната обстановка на 2020 г. ние реализирахме дори по-добри резултати в някои наши сегменти и планираме да осъществим сериозен растеж от над 10% на инвестициите в страната през следващата година“, коментира Иван Петров, вицепрезидент „Софтуерно инженерство“ в PaySafe България.

Ако тези инвестиции ги обърнем в потенциални допълнително наети служители, бройката от 1 500 в рамките на 2021 г. изглежда реалистична цел. Това обаче е много проста и спекулативно изчисление. Във всички случаи, настроението на PaySafe е положително за бъдещето на българския офис.

Изследването

online-card-payment

Самото проучване на компанията показва няколко интересни тенденции. Едната е в типа на най-ползваните разплащания в България при онлайн поръчки. Ако доскоро, наложният платеж властваше, то сега банковите карти стават все по-предпочитано средство предоставен от търговците.

Дебитните карти водят като най-често срещания метод за разплащане със 78%, следвани от кредитните карти с 68%. Дигиталните портфейли са трети с 58%, в които влизат и платформи като ePay, PayPal и мобилни версии тип iCard и Phyre. Последен е наложният платеж с 43%.

Близо две трети от запитаните търговци коментират, че потребителските предпочитания са се променили покрай COVID-19 пандемията. Все повече се използват улеснено безконтактно плащане и без предоставяне на финансови данни. Незавършването на поръчката онлайн е проблем за 79% от търговците, като близо половината от тях това е започнало да се проявява покрай извънредната обстановка.

Само една четвърт – или 26% – коментират, че основната причина за незавършване на поръчка е липсата на предпочитаната от потребителите опция за разплащане. Водеща по този показател е простото разглеждане на продуктите от посетителите на сайта.

42% от бизнесите са интегрирали плащане с карта при доставка, покрай пандемията. Тук водеща причина са опасенията на хората за пренасяне на вируса през банкнотите. 46% от търговците са добавили нови методи за плащане онлайн, показват данните на PaySafe.

Свързани статии

Back to top button